Η διαχείριση ακίνητης περιουσίας και ο τρόπος πώλησης ενός ακινήτου δεν είναι μία εύκολη διαδικασία. Απαιτεί πολύ γραφειοκρατία,  αρκετή επικοινωνία με τον πελάτη για την επεξήγηση της αγοροπωλησίας και την υπόδειξη του ακινήτου. Επίσης, πριν από κάθε ευκαιρία αγοράς και πώλησης, το μεσιτικό γραφείο θα πρέπει να εξετάσει και την κατάσταση του ακινήτου από χρέη και υποθήκες. Σε αυτή την περίπτωση, η νομική συνεργασία με κάποιον εξειδικευμένο δικηγόρο είναι απαραίτητη. Όλα αυτά όμως, για να μπορεί να τα διαχειριστεί κάποιος απαιτεί καλή οργάνωση και ευέλικτο ωράριο, που θα του επιτρέπει να παραμείνει άριστος στη συνεργασία με τους πελάτες, ώστε να φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα και να μπορεί στο τέλος να επιτύχει και σωστή πώληση του ακίνητου, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη και με γνώμονα το δικό του κέρδος.

Αμέσως καταλαβαίνει κάποιος ότι, όσο πιο καλά οργανωμένο είναι ένα μεσιτικό γραφείο,  μπορεί να πετύχει υψηλούς στόχους στη διαχείριση και την πώληση ακινήτων, αυξάνοντας το πορτοφόλι του μελλοντικά με περισσότερους πελάτες και απαιτητικούς αγοραστές. Ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου δεν αποτελεί μία επιπλέον προσθήκη στην επιχείρηση. Είναι ένα βασικό εργαλείο που πρέπει να αξιολογηθεί σωστά, ώστε να αξιοποιηθούν όλες του οι δυνατότητες προς το συμφέρον της επιχείρησης. Ποιες όμως είναι αυτές οι δυνατότητες; Ας ρίξουμε παρακάτω μία ματιά αναλύοντας την κάθε μία ξεχωριστά.

Ένα πρόγραμμα μεσιτικό CRM βοηθά στην καταχώρηση ακινήτων έτσι ώστε να γίνεται γρήγορα και εύκολα, ακόμα και από έναν αρχάριο χρήστη. Μπορεί, με μία απλή εκπαίδευση, ένας υπάλληλος να καταχωρήσει στο πρόγραμμα, φωτογραφίες και στοιχεία ακινήτου, ζητήσεις αν υπάρχουν, υποδείξεις, προσφορές όπως και διάφορα συμβόλαια. Πολλά προγράμματα δίνουν τη δυνατότητα καταχώρησης βίντεο εικονικής πραγματικότητας, όπου μπορεί ο πελάτης μέσα από την ιστοσελίδα της επιχείρησης να ξεναγηθεί  στο ακίνητο χωρίς να είναι παρών. Αυτό είναι κάτι που προτιμούν αρκετές εταιρείες τα τελευταία χρόνια γιατί εξοικονομούν αρκετό χρόνο και χρήμα, τόσο για αυτές όσο και για τον υποψήφιο αγοραστή.

Πέρα από τις βασικές διαδικασίες, ο κάθε υπάλληλός έχει στη διάθεση του πολύτιμα εεργαλεία, όπως λίστα ενεργειών που μπορεί να κάνει από την πρώτη μέρα που θα συναντήσει τον πελάτη μέχρι την στιγμή της πώλησης. Μπορεί να έχει το δικό του ημερολόγιο και να στέλνει αλληλογραφία με email, viber και sms. Επίσης, μπορεί να έχει καταχωρημένα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα που συνοδεύουν την αγοροπωλησία και συγκεντρώνονται κατά την διαδικασία επικοινωνίας. Για παράδειγμα,ο δικηγόρος της εταιρείας θα μπορούσε να μπαίνει στην πλατφόρμα του ακινήτου και να ανεβάζει τα απαραίτητα στοιχεία που έχουν να κάνουν με προβλήματα που μπορεί να έχει το ακίνητο, για τα οποία η εταιρεία θα πρέπει να είναι ενήμερη πριν συνάψει οποιαδήποτε συμφωνία με τον πελάτη.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου μπορεί να εξομαλύνει τις διαδικασίες, να βελτιώσει τα αποτελέσματα και την παραγωγικότητα των υπαλλήλων και τέλος να αυξήσει το τζίρο μίας εταιρείας διαχείρισης ακινήτων.